Tristesse: Jurgi, Nietoperek, ANj, Pinokio, Epi, Vasco

Strona informacyjna polskiej sceny małego Atari

LAST PARTY 7
26-29 XII 2003
Taklamakan, Opalenica, Polska
ATARI Copy Party
Zaproszenie

Last update: 30 XI 2003

Co każdy gość wiedzieć powinien...

To już siódma edycja tego zlotu i (razem z letnim Latem Ludzików) już dwunasty zlot w tym mieście. Odkąd stare QuaST Party umarło ;), zloty w Opalenicy (Last w grudniu i LL latem) stały się najważniejszymi zlotami fanów Atari w Polsce. Są dedykowane wszystkim użytkownikom ATARI: ST, STe, TT/Falcon i oczywiście XL/XE.

Dobra, ale ile to kosztuje?

Żyjemy w kapitalistycznym kraju i nikt nam sali za darmo nie da. Dlatego płacimy po 40 zł.

Oczywiście (ponieważ nie jesteśmy feministami) kobiety zawsze wchodzą gratis! Możesz zabrać swoją dziewczynę/żonę niewielkim kosztem.

Kiedy?

Zlot odbędzie się w dniach 26-29 grudnia. To znaczy od 26-go (piątek, drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, od godz. 15:00) do 29-go (poniedziałek, do popołudnia/wieczora). Oficjalne otwarcie odbędzie się w piątek.

No, ale gdzie mam jechać?

Opalenica znajduje się 40 km na zachód od Poznania i posiada bardzo dobre połączenia kolejowe.

Big City! :)

Party place to (jak zawsze) Miejski Dom Kultury, zwany 'Taklamakanem'. Jak tam się dostać ze stacji? To jakieś 800 metrów spaceru. Należy iść ulicą Dworcową. Na jej końcu (gdzie po lewej jest przejazd kolejowy), skręcić w prawo w ul. 5-go Stycznia. Na następnym skrzyżowaniu skręcić w Powstańca Kozaka; po 100 metrach skręcić w prawo w Farną. No końcu ujrzysz ratusz. Skręć w prawo i zaraz w lewo w Mickiewicza. Po około 50 metrach ujrzysz długo wyczekiwany Taklamakan. Hura!

Jeśli uważasz, że to skomplikowane, mam dobrą wiadomość. Prawdopodobnie zawsze ktoś będzie czekał na Ciebie na stacji!

A czego mam się spodziewać w tym Takla...?

  • Dużej sali, gdzie można ustawić swój sprzęt (lub obejrzeć cudzy). Ta sala ma dużą scenę dla Atarowskiej Sceny ;-)
  • Oddzielną salę do spania.
  • Pizzerię w tym samym budynku.
  • Prysznic (świetnie!).
  • I (co najważniejsze) wielu słynnych Atarowców! I znakomity sprzęt Atari.

Można też oczekiwać konkursów (muzyka, grafika, intro i demo). Przywieźcie własne produkcje na konkursy!

Nie powinieneś oczekiwać wygodnych łóżek, więc weź swój śpiwór! Możesz wziąć swój sprzęt (nie zapomnij monitora, kabli i tak dalej).

Regulamin konkursów (XL/XE)

Uwagi ogólne:

  • Muszą być nie mniej niż 3 prace, żeby konkurs się odbył.
  • W przypadku bardzo wielu prac organizatorzy mogą przeprowadzić selekcję.
  • Praca musi być opisana w pliku DOC (rodzaj konkursu, nazwa pracy, autor(zy), adres.
  • Autor nie musi być na zlocie (to znaczy, że możecie przywieźć prace kumpli, którzy nie mogli przyjechać), ale w tym przypadku autor nie otrzyma nagrody (o ile wygra!).
  • Wszystkie prace są freeware!
  • Wszyscy uczestnicy są w jury.

Music compo - uwagi ogólne:

  • Czas grania modułu to max. 3 minuty. Dłuższe będą wyłączane.
  • Utwór musi być oryginalną kompozycją (co znaczy: żadnych konwersji, czy 'coverów'!!!).
  • Można użyć cudzych sampli, czy instrumentów, ale powinno to być opisane w pliku DOC.
  • Muzyka nie może być jako plik *.COM!

Music compo:

  • Dozwolone formaty (kompozery):
    • Chaos Music Composer (CMC)
    • Music ProTracker (MPT, MD1, MD2 + SMP),
    • Theta Music Composer (TMC).
  • Utwory będą odtwarzane na Mega Playerze 1.6 lub 2.1 MacGyvera.
  • Muzyka będzie odtwarzana w stereo!
  • Dopuszczalny jest inny format muzyki, jeśli dostarczysz player i kompozer, i jeśli organizator wyrazi zgodę!
  • Używanie dodatkowej pamięci przez muzykę jest niedozwolone!

Covox compo:

  • Tylko format *.MOD i NEO.
  • Maksymalna długość modułu 183040 B (715 sektorów double).
  • Jeden sampel max. 32 KB, reszta, do 16 KB.
  • Mody będą odtwatzane przy pomocy NEO.
  • Utwory będą odtwarzane na Covoxie.

Graphics compo:

  • Dozwolone formaty: MIC, PIC, GR8, GR9, CPR, INP, INT, XLP, CIN, HIP, GED, PGR.
  • Inne formaty mogą być dopuszczone jeśli painter jest powszechnie dostępny - ale organizator musi wyrazić zgodę.
  • Konwersje z innych komputerów nie są dozwolone. Obraz musi byż wykonany na Atari!
  • Przerysowywanie cudzych dzieł jest niedopuszczalne! Musi to być praca oryginalna!

Conversion Gfx compo:

  • Dozwolone formaty: HIP, RIP, TIP, GIF, JPG
  • Inne formaty będą dopuszczone jeśli viewer jest powszechnie dostępny
  • Przerysowywanie cudzych dzieł jest niedopuszczalne! Musi to być praca oryginalna!

Intro 256B compo:

  • Maxymalna długość kodu to 256 bajtów, ale jeden nagłówek dosowy i jeden wektor run/init nie są wliczane do długości.
  • Intro nie ma prawa używać pamięci dodatkowej (musi ruszać na 64 kilo).
  • Intro musi ruszać spod DOSu (z MemLo nie wyższym niż $2000) i musi do niego wracać lub po naciśnięciu RESET lub innego klawisza wykonać zimny start
  • Dźwięk (jeśli ktoś potrafi go włożyć) będzie puszczany w stereo.
  • Zakaz używania nielegalnych rozkazów 6502.

Intro 16 KB compo:

  • Maxymalna długość pliku to 16 KB (16384 B).
  • Intro musi ruszać spod DOSu (z MemLo nie wyższym niż $2000) i musi do niego wracać lub po naciśnięciu RESET lub innego klawisza wykonać zimny start
  • Intro może wykorzystywać 128 KB pamięci w PortB (+64 KB). Nie może jednak używać oddzielnego dostępu dla CPU/Antica (jak w 130 XE albo w Compy Shop). To znaczy, że CPU i Antic muszą korzystać z ramdysku razem (inne wyjaśnienie: dostęp w stylu: Antic - XMS a CPU - pamięć główna jest niedozwolony). To dlatego, że intro musi chodzić z każdym typem rozszerzenia pamięci.
  • Inne rodzaje rozszerzeń pamięci nie mogą być używane w czasie konkursu.
  • Musi być możliwość zmiany używanych banków pamięci! Może to być to rodzaj setupu ze wszystkimi możliwymi 64 lub 128 bankami do wyboru lub osobny program, który zapisze konfigurację w intrze lub osobnym pliku.
  • Dźwięk będzie w stereo.
  • Zakaz używania nielegalnych rozkazów 6502.

Demo compo:

  • Nie ma limitu długości.
  • Demo musi ruszać spod DOSu (z MemLo nie wyższym niż $2000) i musi do niego wracać lub po naciśnięciu RESET lub innego klawisza wykonać zimny start
  • Wszystkie odwołania do dysku mogą być tylko z urządzenia 'D:' (nie 'D1:' !!!) - gdyż demo musi ruszać z podkatalogu i/lub dysku twardego.
  • Demo nie może podczas ładowania używać pamięci pod obszarem FPP (czyli New Devices) - to latego, aby ruszało z twardego dysku.
  • Demo musi się uruchamiać także na komputerze ze stacją dysków o gęstości medium.
  • Demo może wykorzystywać 320 KB pamięci w PortB (+256 KB). Nie może jednak używać oddzielnego dostępu dla CPU/Antica (jak w 130 XE albo w Compy Shop). To znaczy, że CPU i Antic muszą korzystać z ramdysku razem (inne wyjaśnienie: dostęp w stylu: Antic - XMS a CPU - pamięć główna jest niedozwolony). To dlatego, że demo musi chodzić z każdym typem rozszerzenia pamięci.
  • Inne rodzaje rozszerzeń pamięci nie mogą być używane w czasie konkursu.
  • Musi być możliwość zmiany używanych banków pamięci! Może to być to rodzaj setupu ze wszystkimi możliwymi 64 lub 128 bankami do wyboru lub osobny program, który zapisze konfigurację w demie lub osobnym pliku.
  • Dźwięk będzie w stereo.
  • Zakaz używania nielegalnych rozkazów 6502.

Nagrody:

Wszystko zależy od ilości uczestników :)

Kogo tam spotkam?

Wielu Atarowców przede wszystkim. Aktualna lista zapowiedzianych osób znajduje się po prawej stronie.

Na koniec

Czekam na Was! Przyjeżdżajcie żeby utrzymać scenę przy życiu!

W razie wątpliwości mój adres:
Vasco/Tristesse
Rafał Dziamski
ul. Staszica 33
64-330 Opalenica

tel. 061/44-75-426
tel. 063/270-76-99 (21-25 XII 2003)

e-mail: vasco@tristesse.info

http://last.atari8.info - oficjalna strona zlotu.

Czekam na Was! Przyjeżdżajcie żeby utrzymać scenę przy życiu!

tekst: Jurgi II/Tristesse compo rulz: Vasco/Tristesse

Przyjadą na pewno:

  1. ANj/Tristesse
  2. As/Sword
  3. BeWu
  4. Cobra
  5. Dely/Taquart
  6. Dracon__
  7. Fox/Taquart
  8. Robert Głowacki
  9. Jurgi/Tristesse
  10. Lao/NG
  11. Lewis/Aids
  12. Lizard
  13. MacGyver
  14. McMaster/SSG
  15. Messiah
  16. Miker/Aids
  17. Mikey/NG
  18. Pajero/MadTeam
  19. Piguła/Shpoon
  20. Pinokio/Tristesse
  21. Rocky/MadTeam
  22. Sikor
  23. Squard
  24. TeBe/MadTeam
  25. Adrian Węgorek
  26. Wilson
  27. XRay/Taquart


Raczej przyjadą:

  1. Axe/SSG
  2. Cedyń
  3. Elkabato
  4. Epi/Tristesse
  5. Samurai/Taquart
  6. Vitek
  7. -XI-/Satantronic
www.atari8.info :: atarynka.atari8.info :: east.atari8.info :: jaskier.atari8.info :: makeatr.atari8.info :: mapy.atari8.info